zamknij
Informujemy, że na naszej stronie wykorzystujemy pliki cookies. Modyfikowanie, blokowanie i usuwanie plików cookies możliwe jest przy użyciu przeglądarki internetowej.
Cogito Noster
Zwiększ rozmiar czcionki Zmniejsz rozmiar czcionki Wysoki kontrast
Znajdź nas na Facebook’u: Cogito Noster - facebook

Aktualności

• Życzenia Wielkanocne

29-03-2024

Z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych życzymy radosnego świętowania, pogody ducha oraz zasłużonego odpoczynku.

• II Rybnicki Dzień Pomocy

06-09-2022

Zapraszamy serdecznie! my też tam będziemy:)

• Ośrodkowy Turniej Piłki Siatkowej 2022

14-07-2022

Wczorajszy dzień obfitował w wiele emocji i wrażeń,gdyż na pobliskim orliku rozegraliśmy turniej piłki siatkowej, pomiędzy uczestnikami a terapeutami naszego ośrodka.

Czytaj więcej »
  • Zabytkowa Kopalnia "IGNACY"

22-07-2022

Cudze chwalicie, swego nie znacie ❤️ Dzisiaj odwiedziliśmy pobliską zabytkową kopalnię "Ignacy", gdzie mogliśmy doświadczyć wielu interaktywnych atrakcji z parą wodną w roli głównej. Najbardziej ekscytującym elementem ekspozycji był pokaz ponad stuletniej maszyny parowej.

• Wyjazd integracyjny do Raciborza

29-06-2022

Wczorajszy dzień obfitował w wiele pozytywnych emocji. Choć pogoda płatała nam figle, to nie przeszkodziło nam to w realizacji zamierzonych celów. Zwiedziliśmy raciborskie muzeum, mieszczące się w murach dawnego gotyckiego kościoła. Poza licznymi eksponatami z dawnych epok, największą atrakcją była dla nas mumia egipska licząca 3 tysiące lat. Nie zabrakło również czasu na słodkie co nie co i złapanie oddechu :)

• Koncert Edukacyjny Filharmonii Rybnickiej w Teatrze Ziemi Rybnickiej

22-06-2022

Dokładnie tydzień temu mieliśmy przyjemność uczestniczyć w Koncercie Edukacyjnym Filharmonii Rybnickiej pt. "Muzyka filmowa i z gier komputerowych". Koncert łączył dobrą zabawę z edukacją muzyczną. Ten nowatorski występ to niezwykłe przeżycie zarówno dla fanów gier komputerowych jak i wielbicieli kina.

• Wycieczka do Rud Raciborskich

22-06-2022

Wczorajszy dzień spędziliśmy w malowniczych Rudach Raciborskich. W sąsiedztwie opactwa znajduje się również piękny park krajobrazowy, w którym można wyciszyć się i podziwiać piękno przyrody.

• "To co kocham" - wystawa pokonkursowa w Domu Kultury w Niedobczycach

28-03-2024

W miniony czwartek uczestniczyliśmy w wernisażu wystawy pokonkursowej organizowanej przez PFRON pt. " To, co kocham". Wydarzenie to, pełne także muzycznych wrażeń miało miejsce w Domu Kultury w Niedobczycach. Dziękujemy za zaproszenie, to była prawdziwa artystyczna uczta.❤️

• V RYBNICKIE DNI INTEGRACJI

25-05-2022

Mieliśmy ogromną przyjemność brać udział w w V Rybnickich Dniach Integracji Osób Niepełnosprawnych. Osoby zmagające się z zaburzeniami psychicznymi oraz innymi niepełnosprawnościami izolują się, co opóźnia proces leczenia i wpływa na jego skuteczność. Chorzy w obawie przed nietolerancją wycofują się ze społeczeństwa. Właśnie wtedy tak bardzo ważne jest wsparcie drugiego człowieka, który może dać nadzieję na lepsze jutro i pomóc w często trudnej codzienności.

• Czwartkowe wyjście do kina

29-04-2022

W ramach zajęć popołudniowych wybraliśmy się do kina na produkcję filmu "Nieznośny ciężar wielkiego talentu". Nasze wyjścia są nie tylko sposobem na przyjemne spędzanie czasu wolnego, ale również na przełamanie swoich wewnętrznych barier oraz aktywizacji społecznej.